NOVICE CILJI ČLANI GALERIJA POKROVITELJI   07.06.2003-07.08.2003    Pišite nam

28.08.2003Video posnetki

Sedaj si lahko ogledate video posnetke (končno!)

Ilusión Congelada, Directa SUegRa in Downhill Madness

28.06.2003Downhill

Srečevanje

Oglejte si slike z najine zadnje (kolesarske) avanture. Pa še preživela sva... V galeriji!

26.06.2003Vsi smo OK

Danes se je tudi Branc z druzino prebil v La Paz. Andrejcka pa smo se pospremili na letalo proti brazilskim plazam.

Tako je tudi uradno koncana najina odprava. Branko se ostane 5 tednov v Boliviji in bo v tem casu se obiskoval Kraljevske Ande.

25.06.2003Kolesarjenje

V nedeljo sva se z Brancem odpravila po "camino del muerte" z bicikli - 3400m spusta in 70km razdalje. Voznja je bila nora, se bolj noro pa je bilo to, da so jezni rudarji zaprli vse prelaze in tako smo obticali v kraju Coroico. Odpadli so vsi vzponi, skoraj pa bi tudi zamudil letalo. Jaz sem se ravnokar prebil preko blokad, Branko z druzino pa se caka v Coroicu. Glede na to, da se rudarji umikajo bodo najbrz prisli danes zvecer ali jutri, ko bodo zaceli voziti busi. Jaz sicer jutri zapuscam Bolivijo... Andrej

21.06.2003Nove slike

V galeriji si lahko ogledate nekaj novih slik. Zamenjana je tudi skica smeri Ilusion Congelada.

19.06.2003Morebitna nova smer -Directa SUegRa-

Directa SUegRa

V četrtek, 19.06. sta Branko in Andrej splezala nenavezana verjetno novo 350 metersko smer (D-, 60°-70°, III-IV v skali) v J steni Janchullanija (5.390 m). Smer je vecinoma snezna z enim kocljivim skalnim mestom. Vrha nisva naskocila, saj je tistih zadnjih nekaj metrov bilo precej krusljivih. Sestopila sva po isti smeri, s skrbine z enim 30m spustom ob vrvi.

17.06.2003Spet v skupino Condoriri

Skupina Condoriri

Jutri, v sredo 18.06., spet odhajava po kratkem oddihu in polnjenju akumulatorjev v Kraljevske Ande. V mislih imava nekaj, kaj pa se ne izdava...

Vrneva se v petek, pozno popoldan.

15.06.2003Ilusion congelada

Skica smeri

V soboto, 14.06. sva prelezala novo smer v gori Ilusion (5.330 m) v skupini Condoriri. Prejsnji dan v petek, trinajstega, sva si ogledala razmere ter pod vstop prinesla vecino opreme.

V soboto sva v dveh urah iz baznega tabora (4.600 m) dosegla vstop v smer, ki se pricne z lazjo skalno plezarijo (II). Takoj zatem pa kljuc smeri in sicer 45 m visok ledni slap sestavljen iz tankih sveck, cez katere je sumljivo curljalo. No, po dveh urah plezanja sva ga premagala posteno premocena in prestrasena. Ni hec plezat WI6 na visini preko 5.000 m.

Sledil je raztezaj za uzivanje v dobrem snegu in prijetni naklonini (60°) in na koncu s kratkim skalnim skokom. Pod skalno zaporo sva precila v desno po polici, kjer se je najina smer bolj ali manj pridruzila Direktni smeri. Do vrha sva preplezala se nekaj manj kot 200 m v snegu naklonine do 70°. Vecino smeri naju je sonce zgalo kot dva prasicka na raznju.
Sledil je se sestop po Normalni smeri (AD, II, 30°-70°), kjer naju je na koncu zaradu topljenja ledenikov cakal se krajsi spust ob vrvi.

Celotna tura je trajala 11 ur.

Ocena: WI6, X, II, 30°-70°, 400m, 4h

Nekaj fotk si lahko ogledate v galeriji

11.06.2003Obisk plezalisca

Andrej v 5c

Vceraj sva obiskala plezalisce Amor de Dios v La Pazu in preplezala dve smercici na visini 3.400m, tudi v 5c ni bilo "visinskih" tezav.
Sedaj greva na agencijo uredit prevoz za jutrisnji odhod pod Condoriri.

10.06.2003Hrana nakupljena

Na trznici

Danes sva z Andrejem v rekordnem casu nakupila potrebno hrano za prvi obisk Cordillere Real.

Popoldan pa se greva pretegnit v plezalisce Amor de Dios.

09.06.2003Slab pricetek

Z Andrejem ze divjava po La Pazu, kljub temu, da sva se prebudila ob 3. uri zjutraj.
Na Ilimaniju se je zgodila nesreca s smrtnim izidom, tako da je prijatelj Marco na hribu. Prevoz proti Condoririju bova tako urejala jutri, ko se vrne.

Strongest je premagal Bolivar 3:2!

08.06.2003La Paz

Prvi pogled na Ande

Prispela sva v La Paz, razmere izgledajo dobre, gore pa velicastne.
Skoda, da ne moreva menjati "dolores", da bi si ogledala NAJ tekmo sezone: Bolivar:Strongest.

04.06.2003Odhod odprave

Povečaj

V Bolivijo, našim ciljem naproti, odhajamo v soboto, 07.06.2003 ob 17:55 (letališče Brnik - let ADR124).