Domov >  Vzponi > GDPR Zadnji vzponi člana/ice

Razmereletni vzpon
Vrstazimski pristop nad 3.500 m
Komentar
Vremenska napoved je bila dobra, zato smo se v soboto odpravili v Cervinijo. No, potem je malo zamujalo lepo vreme, ampak smo se v nedeljo dopoldan vseeno odpravili navzgor, časa namreč nismo imeli na pretek. V načrtu je bilo prečenje gore, po italijanski strani gor, po švicarski dol, vendar se potem ni izšlo. Z nama je bil še Mihajlo, ki pa se je slabo počutil in je nato ostal na bivaku Carrel (3735 m). Ker je bilo vreme nekoliko oblačno, gužve ni bilo, na bivaku nas je bilo vse skupaj 13. S terenskim vozilom smo se dopoldan zapeljali do koče Abruzzi (2805 m), nato pa smo v štirih urah prispeli do bivaka, pod katerim se okoli 3500 m visoko prične greben in s tem resni del vzpona, kjer je tudi precej plezanja. Popoldan je tudi rahlo deževalo, mi pa smo počivali in čakali na naslednji dan. Zgodaj zjutraj smo se opremili, proti vrhu smo odšle le tri dvojne naveze. Z Draganom sva krenila ob šestih, kmalu sva lahko ugasnila čelne svetilke. Šlo nama je dobro, sonca ni bilo, tu in tam yse je vrh zameglil. Ker sem smer že dobro poznal, mi ni bilo treba iskati poteka. Snega je bilo zelo malo, 100 višinskih metrov pod Pic Tyndalom sva nataknila dereze, potem je do vrha precej škripalo po skalovju. Opoldne sva dosegla vrh, tik pod njim pa sfrečala obe navezi, ki sta se že spuščali. Nisva bila dolgo zgoraj, razgled je bil bolj slab, večina hribov, predvsem proti Monte Rosi, se je skrivala v oblakih. Ko sva se pričela spuščati, se je najprej spustila megla, nato pa se je vedno bolj jasnilo in do bivaka sva prispela v lepem vremenu. Ob sedmih zvečer sva dosegla bivak, kjer je bila že precejšnja gneča, gor je prišlo okoli 50 gornikov iz različnih držav. Mihajlo naju je čakal, prespali smo še enkrat in se zgodaj zjutraj odpravili navzdol, okoli enih smo bili v dolini nato pa počasi proti domu...

Ostali vzponi dne 28.08.2017 (1)