Domov >  Vzponi > GDPR Zadnji vzponi člana/ice

Soplezalci GDPR
Razmereletni vzpon

Komentar
V začetku leta sem končno uspel prepričat ateja, da je to smer za njega in da jo letos pač morma splezat. Nekako se je dal prepričat, tudi pridno treniral in šel par krat celo v plezališče. Bližala se je jesen in že sva se dogovarjala za termin, ko so njemu začeli rihtat zobe. Zatečen obraz in šivi so 2x vzeli dogovor in bližal se je petek 13 in s tem verjetno zadnji možni dan letos. V četrtek popoldan me kliče, da se že vozi v Vrata in dobila sva se v Ljubljani, da se dalje peljeva z enim avtom. Zvečer prispeva v Aljažev dom, ki je obratoval zadnji dan. Vse je že bilo pospravljeno, mize, ograje, table... Pivo oziroma dva in spat. Oskrbnica je uspela še povedat, da se pod Pihavcem podita dva medveda in da planinci prihajajo dol kar prestrašeni. Nič naju več ne ustavi. Tudi medved ne, čeprav srečat ga bi bila po moje kr jeba. Zjutraj ob 5h v trdi temi korakava pod steno, ki se je ne vidi. Prideva pod steno, ko se končno začne svetlit, tako da prve metre pleževa še z lučkami. V spodnjem delu sem ga varoval le čez par skokov. Prav navezala sva se višje, ko Zimmer-Jahn zavije levo, dolga pa desno na desno stran stebra. Tista polička je imelga očitno globok razgled in navezala sva se. Glavna atrakcija je bila seveda luska, ki dokazuje, da ni je vtis kombinacija objektivnih težav in pa občutka. Ker luska tehnično ni najtežji del, je pa najbolj zračen. Tokrat nisem izbral Jugovega kamina al kaj je tisto mokro čudo na vrhu, ampak sva izstopila desno po lažjem svetu. Itak da super dan. Po poti čez plemenice naju je že zajelo poslabšanje. Ni deževalo naju je pa zajela megla in hladen veter. Dom je itak zaprt, tako da v Mojstrano na pivo in počasi nazaj.

Ostali vzponi dne 13.10.2023 (4)